WORLD LAKE | منتديات بحيرة العالم | افلام عربي | افلام اجنبي | افلام هندى | اغاني | العاب | mp3
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتعريف نفسك الينا
بالدخول الي المنتدي اذا كنت عضو او التسجيل ان لم تكن عضو
وترغب في الأنضمام الي أسرة المنتدي

التسجيل سهل جدا وسريع وفي خطوة واحدة
وتذكر دائما أن باب الأشراف مفتوح لكل من يريد
ف
المنتدي بحاجة الى مشرفين

ادارة المنتدي
WORLD LAKE | منتديات بحيرة العالم | افلام عربي | افلام اجنبي | افلام هندى | اغاني | العاب | mp3
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتعريف نفسك الينا
بالدخول الي المنتدي اذا كنت عضو او التسجيل ان لم تكن عضو
وترغب في الأنضمام الي أسرة المنتدي

التسجيل سهل جدا وسريع وفي خطوة واحدة
وتذكر دائما أن باب الأشراف مفتوح لكل من يريد
ف
المنتدي بحاجة الى مشرفين

ادارة المنتدي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

افلام عربى ، افلام اجنبى ، اغانى ، العاب ، برامج ، موبايل ، سيمزات ، نوكيا ، طرب ، منتديات بحيرة العالم ، DVD ، كرتون ، ستار ، mp3 ، arb ، world-lake.com ، افلام هندى ، افلام ممنوعه من العرض ، تعليم ، اشهار المنتديات ، استايل ، حصريا ، صور ، برنامج

الرئيسيةبوابة البحيرةأحدث الصورالتسجيلدخول

ارفعى راسك ياأختى فقد اتى عهد الاستيداد

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
محمد الشناوى

ارفعى راسك ياأختى فقد اتى عهد الاستيداد Default6
محمد الشناوى

العمر العمر : 46
رقم العضوية رقم العضوية : 8328
عدد المشاركات عدد المشاركات : 273
نقاط النشاط نقاط النشاط : 5792
التقييم التقييم : 12
الجنس الجنس : ذكر
من من : مصر
وسام البحيرة وسام البحيرة : ارفعى راسك ياأختى فقد اتى عهد الاستيداد Jjbgjc
ارفعى راسك ياأختى فقد اتى عهد الاستيداد 6syvc410

ارفعى راسك ياأختى فقد اتى عهد الاستيداد Empty
مُساهمةموضوع: ارفعى راسك ياأختى فقد اتى عهد الاستيداد   ارفعى راسك ياأختى فقد اتى عهد الاستيداد Icon_minitime13/9/2009, 6:41 am

بسم الله الرحمن الرحيم
سورى سورى سورى affraid affraid
يالهوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووى
يارجولتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت ى
صرخة الى المجلس القومى للمرأة - ومحكمة الاسرة -وجمعية حقوق المرأة - وجمعية للنساء فقط - وجمعية مستقبل النساء - وجمعية المرأة المفتريه -
وجمعية جه الطوفان او ما جاش اضربى جوزك وخلاص - وجمعية المرأة المتوحشة - وجمعية اضربى الراجل والعيال دى حاجه عال العال -
وجمعية لو مانتش مفتريه متبقيش وليه -وجمعية لو الضرب ما جبش نتيجه علقيه وخلاص فى الزريبه -وجمعية يامدام عليكى باللجام -
وكل الجمعيات اللى فى البلد {وعددهم 5000 جمعيه كلهم ضد الرجاله } الخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ confused confused
الجمعيات دى قدامها كم جمعيه للراجل المتبهدل ولا جمعيه , كل يوم يطلعو قانون ياخد حق من حقوقنا ليهم وخلاص لما ياخدوه يبقى بتاعهم
واحنا اصحاب الحق خلاص ملناش فيه عاملين زى اسرائيل ............/ اسرائيل ............ اسرائيل مين ياعم قول زى الشيطان ..............
{ اخخخخخخخخخخخخ اهو الشيطان هيزعل دلوقت :patch_m echan: يزعل .... يزعل من ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ يزعل ياعم وللا ينفلق هو اللى يقول الحق فى البلد دى الشيطان يزعل منه ............
دى تنوهم ياعم ورى الحكومة لحد لما طلعوا قانون الخلع ياعنى الواحده يوم لما تقشط جوزها ويبقى ملوش لازمه عندها تروح فى ساعة زمن ترميه لكلاب الشوارع ينهشوا فى جتتو --- ولو الواحد عمل فى مرة راجل ............................ تقدر تانى يوم توديه ورى الشمس تأشر بأيدها الف محامى يترافع ليها ما هى قضيه كسبانه كسبانه والحكم فيها فى نفس اليوم واتعاب المحامى الراجل برده هو اللى بيدفعها يعنى موت وخراب ديار وياسلام لو ما دفعش فورا او ما قدرش يدفع وما يقدرش يدفع ليه دى كل اللى هايدفعه حاجات بسيطه 1-مؤخر الصداق ودى ميقلش عن 10000 ج
2- نفقة متعة ودى بتتقدر على عدد سنين الزواج يعنى تقريبا السنه ب 2000 ج
3- النفقه العاديه ودى بتقى 1/3 المرتب ولو الراجل مش موظف بتبقى انيل بتتحسب عشواقى
يعنى فى حدود 1000ج فى الشهر على اساس انه بيكسب 100ج فى اليوم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
4 - العفش اللى فى البيت كله وياسلام لو فى كبايه مكسورة------------ دى بقى فيها سنتين
يخش الراجل فى قضية تبدبد ومينفعش يجيب كبايه تانيه ساعتها مراته مبترضاش وطبعا كل
المتجوزين عندهم كبيات مكسورة والغريب بقى ان الواحده هى اللى بتبقى كسراها( ازاى يا مفترى انا
عارف اللى انتو بتقولوه) -------- لاما بتكسرها وهى بتغسلها - دى ان كات طيبه وبتغسل يعنى
لااما بتكسرها على جوزها تحدفه بيها تهزر معاه تضربه المهم تخلق اى سبب عشان تكسر الكبايه
وتبقى مسكالو زلة عشان كده ساعة ما الكبايه بتنكسر الواحده بتاخد نفسها وتهدى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
............ حقها انحفظ وللا ايه ........... واى محامى ساعة لما واحدة تروحله فى موضوع بهدله اول حاجه بيعملها بيجهز قضية تبديد العفش
وسرقة المصوغات .................. من غير ما يسئل خدت وللا ما خدتشى الدهب معاها وللا بعوه دى حاجه روتينيه ------------- دى انا اعرف محاميين اصحابى واقفين على باب المحكمه معاهم ورق تبدبد العفش مليان وناقص على الاسم بس يعنى تيجى الواحده من دول تخش المحكمة تحبس الراجل وهى طلعه 5 - ثمن المصوغات التىاكرههاعلى خلعها وضربها ليأخذها واى واحده بتغضب بتقول الكلمتين دول ضربنى وخد الدهب الحكم هنا بقى زى السرقه بالاكراه ممكن ياخد 25 سنه ........... لا----------- دى لو مجبش الدهب ...................... طب لو جابه ............... فى الحالة دى بيتحكم عليه بحكم مخفف من 3 الى 6 اىىىىىىىىىىىىىىىى مش سرقه بالاكراه / هى ليها حق والمحكمة ليها حق والمحامى ليه حق وابوها ليه حق واخوها ليه حق والقاضى ليه حق والحكومه ليها حق واصحابها ليهم حق وهانى رمزى كمان بيقول انا عايز حقى والدنيا كلها اتكربست فوق الغلبان { والله لو يسبوه فى الوقت ده ليروح يرمى نفسه تحت اقرب ترماى بس هما مسكينه لانه غالى عندهم -} وطبعا بينحبس لانه مش هيعرف يدى لحد من دول حقه وهو كمان عايز حقه دى واحد مرة كان طالع من المحكمة ماسك فى ايده الشبشب ووقف وسكت وفجأة لقناه عمال يضرب نفسه بيه على راسه ويقول انا بضربها ليه انا بضربها ليه --------------------------- { اصل انا شغلى جنب المحكمة } --------------------
فعلا طالما مش راجل بيضربها ليه ---------------------------- اما المحكمه دى بيطلع منها حاجات ------- ممكن تلاقى واحد ماشى لواحده عمال يخبط ايديه فى بعض وتسمعه بيقول تك هو انا بس هاعملها ايه --------- انا لو كنت سكت كات عدت على خير ------------ انا اللى ابن جز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الحاجات دى بنشفها كتير وديما اللى بيكلموا نفسهم رجاله وديما الكلام بيبقى على النسوان ------ دى حتى انا عمرى ما شفت واحده ماشيه بتكلم نفسها وللا حتى نفسيتها تعبانه فاتكشر وهى ماشيه عقلها يروح منها تخبطها عربيه يدوسها ترماىيقع عليها سلك كهربى تقع فى حفرة تنشك فى قلبها -------- مفيش لو خدنا بالنا هنلاقى اللى بتخبطهم عربيات الرجالة اللى بيقعوا فى الحفر وهما ماشيين الرجالة اللى بيتكهربو من غير ما سلك يقع عليهم الرجالة { طب ازاى دى ياخويا بقى هه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لو حد خضه وهو ماشى وقله مراتك اهيه بيتكهرب على طول } دى مش عايزه كلام يعنى }؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
طب نرجع بقى لبقية الحاجات المطلوبه من الراجل :
6 - الشقه بس هنا القانون ما افتراش على الراجل ما بيحكمش بالشقه للست الا لو كانت حاضنه { يعنى عندها عيال - ولو عيل واحد}
فى الحالة دى تاخد الشقه لاما يجبلها شقه وفى الاغلب بتاخد الشقه عشان كده كل الرجاله بيكتبه الشقه للستات بس بيقولو على شان الضرايب { مصلحتك اولا }
ما هى واخداها واخداها فى حياتى واخداها فى مماتى واخداها متجوزين واخداها مطلقين واخداها .................................................. ............................
فاما اكتبهلها انا وتبقى بجميله احسن حتى لو زعلت من الواحد تفتكرله الحركه دى فتعفو عنه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
7 - بعد ما تاخد كل ده تطلع وصل الامانه اللى هو ماضيه قبل ما يكتب القيمه وتحبسه بيه من 10 الى 15 سنه ؟؟؟؟؟؟؟؟
ولما ييجى يقول دى الوصل دى مزور دى انا خدت الوصل اللى انا ماضى عليه وقطعته يلاقى نفسه خد هو الوصل المزور اللى ادهوله وضحكوا عليه علشان يوم زى ده
كل ده وكل اللى هما واخدينه كل يوم والتانى تلاقى واحده بتنادى بحقوق المرأة اللى ضايعه بحقوق المرأة اللى ناقصة { فعلا ناقصة -- عقل ودين }
واحد ناصح يقولى دى كدى الواحد مش هيقدر يتنفس مع مراته يامحمد اقوله وبكل سهوله يعنى كنت بتقدر تتنفس قبل كده امتى .................................
دى ربنا سبحانه وتعالى قال { ان كيدهن عظيم } دى ايام زماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااان لما كان الرجاله ......إه إه إه .؟ واخدين حقهم
مكنش حد يقدر يبص لمراته ولا يزعلها ولا يقلها كلمه كدى وللا كدى عارف ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ كانو بيضحكو علينا ياسيدى ايوهههههههههههههه
كانو بيضحكوا علينا { تعالى ياحبيبى - لما تيجى الفجر من القهوة ابقى صحينى احطلك العشى ياروحى - انا كوتلك الهدوم ولمعتلك الجزم ياقلبى - تحب تتغدى قيه بكره يابيبى - وكان الراجل بينخدع بالكلام ده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلوقتى بقى مفيش اللى الجزمه فى ايديهم .................................................. ................
كانوا ماشين بمبدأ ان كان لك عند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ قوله ياسيد . دلوقتى ماشيين بمبدأ ارفعى راسك يا أختى فقد اتى عهد الاستبداد وشكرا
body

body

العمر العمر : 35
رقم العضوية رقم العضوية : 67
عدد المشاركات عدد المشاركات : 2910
نقاط النشاط نقاط النشاط : 10380
التقييم التقييم : 75
الجنس الجنس : انثى
وسام البحيرة وسام البحيرة : ارفعى راسك ياأختى فقد اتى عهد الاستيداد Mshmm10

مُساهمةموضوع: رد: ارفعى راسك ياأختى فقد اتى عهد الاستيداد   ارفعى راسك ياأختى فقد اتى عهد الاستيداد Icon_minitime13/9/2009, 10:00 am

شكرا لك انت يا محمد
انا مش عارفة انت هتعمل فينا ايه تانى
ومع ذلك
حلوة ياسيدى
وبالتوفيق
محمد الشناوى

محمد الشناوى

العمر العمر : 46
رقم العضوية رقم العضوية : 8328
عدد المشاركات عدد المشاركات : 273
نقاط النشاط نقاط النشاط : 5792
التقييم التقييم : 12
وسام البحيرة وسام البحيرة : ارفعى راسك ياأختى فقد اتى عهد الاستيداد Jjbgjc

مُساهمةموضوع: رد: ارفعى راسك ياأختى فقد اتى عهد الاستيداد   ارفعى راسك ياأختى فقد اتى عهد الاستيداد Icon_minitime13/9/2009, 7:19 pm

شكرا يابودى ...........................................
مع انى عارف ان قصصى ابتدت تعكنن عليكوا بس معلش استحملى لحد ما اجبلك الباقى
دى خلاص مفضلش غير 500 قصة شكرا جدا ليكى يابودى
MANGESTO
·!¦[· مؤسس البحيرة ·]¦!·
·!¦[· مؤسس البحيرة ·]¦!·
MANGESTO

العمر العمر : 36
رقم العضوية رقم العضوية : 1
عدد المشاركات عدد المشاركات : 12828
نقاط النشاط نقاط النشاط : 27114
التقييم التقييم : 1455
وسام البحيرة وسام البحيرة : ارفعى راسك ياأختى فقد اتى عهد الاستيداد 125qt0z

مُساهمةموضوع: رد: ارفعى راسك ياأختى فقد اتى عهد الاستيداد   ارفعى راسك ياأختى فقد اتى عهد الاستيداد Icon_minitime29/9/2010, 12:15 pm

ادارة منتديات بحيرة العالم

تشكركم جزيل الشكر على المجهود المبذول

من اجل الارتقاء بالمنتدى ونفع الاعضاء والزوار الكرام ارفعى راسك ياأختى فقد اتى عهد الاستيداد 226523

Arrow ------------------------- Arrow

مواضيع هامة لاستخدام المنتدى

Wink شرح لوحة تحكم العضو فى منتديات بحيرة العالم

مواضيع هامة فى كتابة المواضيع

Wink شرح عمل جميع أزرار نافذة الارسال

Wink استمبات وضع المواضيع فى بحيرة العالم

Wink موسوعة فواصل بحيرة العالم التى تجعلك مميز فى وضع مواضيعك

ارفعى راسك ياأختى فقد اتى عهد الاستيداد 23kow2b

منتديات بحيرة العالم كل ما تبحث عنة تجدة فى مكان واحد ارفعى راسك ياأختى فقد اتى عهد الاستيداد 2gvki2v

WORLD LAKE | منتديات بحيرة العالم | افلام عربي | افلام اجنبي | افلام
هندى | افلام ممنوعة من العرض | افلام كرتون | برامج | مسلسلات | مسرحيات
افلام اجنبى للكبار فقط | اغانى عربى | اغانى اجنبى | شعبى | كليبات | موبيلات
العاب | mp3 | صور النجوم والفنانين

http://www.world-lake.com

Juliet
·!¦[· الادارة العليا ·]¦!·
·!¦[· الادارة العليا ·]¦!·
Juliet

العمر العمر : 36
رقم العضوية رقم العضوية : 48
عدد المشاركات عدد المشاركات : 11832
نقاط النشاط نقاط النشاط : 17358
التقييم التقييم : 461
الجنس الجنس : انثى
وسام البحيرة وسام البحيرة : ارفعى راسك ياأختى فقد اتى عهد الاستيداد 125qt0z

مُساهمةموضوع: رد: ارفعى راسك ياأختى فقد اتى عهد الاستيداد   ارفعى راسك ياأختى فقد اتى عهد الاستيداد Icon_minitime30/9/2010, 12:47 pm

أشكرك على المجهود المبذول

من اجل الارتقاء بالمنتدى ونفع الاعضاء والزوار الكرام

أختك juliet ارفعى راسك ياأختى فقد اتى عهد الاستيداد 226523

Arrow ------------------------- Arrow

مواضيع هامة لاستخدام المنتدى

Wink شرح لوحة تحكم العضو فى منتديات بحيرة العالم

مواضيع هامة فى كتابة المواضيع

Wink شرح عمل جميع أزرار نافذة الارسال

Wink استمبات وضع المواضيع فى بحيرة العالم

Wink موسوعة فواصل بحيرة العالم التى تجعلك مميز فى وضع مواضيعك

منتديات بحيرة العالم كل ما تبحث عنة تجدة فى مكان واحد ارفعى راسك ياأختى فقد اتى عهد الاستيداد 2gvki2v

WORLD LAKE | منتديات بحيرة العالم | افلام عربي | افلام اجنبي | افلام
هندى | افلام ممنوعة من العرض | افلام كرتون | برامج | مسلسلات | مسرحيات
افلام اجنبى للكبار فقط | اغانى عربى | اغانى اجنبى | شعبى | كليبات | موبيلات
العاب | mp3 | صور النجوم والفنانين

http://www.world-lake.com

ارفعى راسك ياأختى فقد اتى عهد الاستيداد
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ابوس راسك يازمن ؛؛ علي بن محمــد ؛؛ وفدوى المالكي
» البوم ديانا كرزون راسك بالعالي 2010